Tijdelijke assistentie nodig in uw bedrijf?


TIJDELIJKE ASSISTENTIE NODIG IN UW BEDRIJF?



Voor veel ondernemingen kan het handig zijn om iemand stand-by te hebben voor de boekhouding, salarisadministratie of afdeling Personeelszaken.


Plotseling valt er iemand uit, maar het werk gaat door. Of er is ineens een tijdelijke piek in de werkzaamheden.
Maar het kan ook zijn dat u een (snelle) eenmalige klus hebt of iemand nodig heeft op afroep. 

Als u op dat moment kunt beschikken over een ervaren kracht, voor desnoods een paar uur per week, maand of kwartaal, scheelt dat u veel kopzorgen. U gaat geen vaste verplichtingen aan en voor de kosten hoeft u het ook niet te laten.

Mijn voorkeur voor ondersteuning ligt in de regio A'dam/ Hoorn en overig kop van Noord-Holland. Maar natuurlijk is ook de rest van Nederland uiteraard mogelijk en bespreekbaar.

Informeer eens via een mail naar de mogelijkheden. Doe dit via gp653@live.nl U krijgt altijd antwoord. En ook nog snel.

Wilt u weten waar de ervaren kracht zoal 'verstand' van heeft? Lees dan hier zijn blogs over bijvoorbeeld de arbeidsmarkt, belastingtips, pensioenen en overige financiële zaken.




Reacties

  1. Salarisadministratie laat ik altijd aan experts over. Veels te lastig om niet uit handen te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel verstandig, zij weten vaak altijd de laatste wijzigingen in regelgeving. Geldt eigenlijk ook voor de boekhouder/ administrateur, die 'liefde' voor het vak en cijfers heeft. Ook hij houdt bijna dagelijks de nieuwste ontwikkelingen binnen zijn vakgebied bij.

      Verwijderen

Een reactie posten